måndag 27 september 2010

Scrapbookingmässa i Karlstad

Till helgen är det scrapbookingmässa i Karlstad och jag kommer definitivt vara där. Jag ska faktiskt dit tillsammans med min mormor som blivit nyfiken på "det där jag håller på med". I vinter ska jag och mormor tillsammans göra ett familjealbum med gamla bilder som hon har liggande i en låda i källaren. Hon är ju den enda som vet vilka personerna på bilderna är och kan berätta om dem. När hon är borta är även deras berättelser det, så det ska bli kul att få spara allt i ett vackert album. Hur det ska gå med min utmaning om att inte handla innan jag har gjort 100 grejer vet jag inte. Men vem vet, kanske bjuder mormor och då har ju inte JAG handlat något och det kan väl inte gillas om jag köper något till mormors familjealbum, eller???

Mer information om scrapbookingmässan hittar ni HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar