söndag 13 mars 2011

100 saker - ett nytt försök

Jag föll ju handlöst i mitt försök att göra 100 saker innan jag köper nya grejer, men nu har jag varit på scrapbookingmässan och fått lite nya grejer och en massa inspiration, så den här gången kanske jag lyckas.

1. Sockar - titta inte för noga, för då ser ni att ena tån råkade bli blå istället för svart.



2. Grattiskort



3-5. Blommor inspirerade av Tim Holtz



6-8. Virkade blommor. jag har gjort ca 30 stycken nu i 10 olika färger, men eftersom det är tre olika modeller räknar jag det som tre saker.




9. En ask till de virkade blommorna.



10. En burk till småsaker som min man faktiskt bad mig göra åt honom. Han upphör aldrig att förvåna mig.




Bara 90 kvar. Bäst att ta en tur ner till pysselrummet igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar